دندانپزشک متخصص کودکان

دندانپزشک متخصص کودکان

یکی از تصورات غلط خانواده ها در مورد کودکانشان در دوران خردسالی احساس عدم نیاز آنها به دندانپزشکی است. این تصور غلط در مورد بهداشت دهان و دندان کودکان  نیز وجود دارد. به طوری که تا  نوجوانی نیاز به مراجعه به دندانپزشکی را احساس نمیکنند و تا زمان بروز دردهای دندانپزشکی اقدامی برای مراجعه به دنددانپزشک انجام نمیدهند  .

دندانپزشک متخصص اطفال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و ضروریات دندانپزشکی کودکان، تسلط بر بحث روانشناسی کودک است، وحشت (فوبیا) از دندانپزشکی که از زمان کودکی در فرد شکل می‌گیرد غالباً تا سنین بزرگسالی نیز ادامه پیدا می‌کند. بنابراین همیشه باید برای کودکان تجربه‌ای خوشایند و مثبت از دندانپزشکی فراهم نمود تا هر چه زودتر کودکان با فضای مطب  مأنوس شوند و در آنجا احساس راحتی داشته باشند.

پس از رویش اولین دندان های شیری شما میتوانید کودکتان را نزد متخصص دندانپزشک کودک ببریداین متخصصین به خاطر آموزشی که دیده اند قادرند بسیاری از مشکلات دهان و دندان کودک را تشخیص داده و بخوبی  درمان کنند.

دندانپزشک متخصص اطفال

دندانپزشکان اطفال معمولا از تکنیک های بسیاری برای هدایت رفتاری کودک استفاده می کنندبا مراجعه به دندانپزشک کودکان، در جلسه اول که مشاوره با والدین کودک انجام می شود، سابقه پزشکی کودک و وضعیت سلامتی وی بررسی شده و معاینات کلی دهان و دندان انجام می شود.
تمیز کردن دندان و جرم گیری برای جلوگیری از بروز بیماری های لثه و پوسیدگی دندان در این مرحله انجام می شود. سپس با استعمال فلوراید بر روی دندانها، مینای دندان ها تقویت شده و از پوسیدگی آن جلوگیری می شود.

ما به شما بهترین دندانپزشکان اطفال را معرفی خواهیم کرد ،سلامت پویا از طریق تیم امورپزشکان بعداز تماس شما با ایشان از بهترین پزشک اطفال کشور در شهر شما برای فرزند دلبندتان وقت میگیرند و در تمامی مراحل درمان پشتیبان شما خواهند بود.ما در مراکز طرف قرارداد سلامت پویا مراکزی را برای درمان کودکان شما انتخاب کردیم که فرزند دلبندتان احساس ایمنی و راحتی کند و حتی از نخستین تجربه دندانپزشکی خود لذت ببرد به علاوه با استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی پویا میتوانید هزینه های دندانپزشکی خود را کاهش دهید .

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟