احتمال بیماری های قلبی در افرادی که از مشکلات دهان و دندان رنج می برند

احتمال بیماری های قلبی در افرادی که از مشکلات دهان و دندان رنج می برند

آیا می دانید 67 درصد کسانی که از مشکلات دهان و دندان رنج می برند بیشتر احتمال دارد به بیماری قلبی دچار شوند؟
تفاوت بیماری های دندان با دیگر بیماری ها در این است که همه بیماری ها روند پیشرونده دارند و بهبودی در آنها سخت تر است اما پوسیدگی متفاوت است چرا که پوسیدگی در سنین پایین شروع می شود و چون دندان بافت سختی دارد تقریبا ترمیم آن غیرقابل بازگشت است.
تشخیص به موقع و طرح درمان خوب و مناسب در درمان بیماری های دهان و دندان حرف اول را می زند که کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت پویا در چند سال اخیر به کم کردن هزینه های دندانپزشکی کمک بزرگی کرده است.

عمده ترین مشکلی که در حوزه دندانپزشکی وجود دارد نبود پوشش خدمات اساسی توسط بیمه ها است و در حال حاضر بیمه ها فقط معاینه اولیه، جرم گیری و کشیدن دندان را پوشش می دهند که طرح سلامت پویا این مشکل اساسی بیمه ها را به این شکل حل کرده است که تمامی خدمات دندانپزشکی اعم از خدمات تخصصی،زیبایی و عمومی را با 30 درصد کاهش هزینه خدمات دندانپزشکی زیر نظر برترین دندانپزشکان ایران تحت پوشش خود قرار داده است.
هزینه‌های دندانپزشکی از نظر بسیاری از مردم «گران» هستند.واقعیت این است که بسیاری از مردم از عهده هزینه‌های دندانپزشکی برای نگهداری دندان‌های خود برنمی‌آیند و یکی از عوامل بی‌دندانی در کشور ما،مشکلات مالی مردم و نداشتن پول کافی برای درمان‌های دندانپزشکی است.
مشکل اصلی که مردم و دندانپزشکان دارند بحث گرانی تعرفه ها نیست بلکه نبود پوشش و حمایت بیمه ها از خدمات دندانپزشکی است

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟