چگونه بهترین و کارآمدترین کارت تخفیف دندان پزشکی را پیدا کنیم

چگونه بهترین و کارآمدترین کارت تخفیف دندان پزشکی را پیدا کنیم

در این جا می خواهیم راهکارهای آشنایی و شناخت بهترین کارت تخفیف دندان پزشکی را بررسی نماییم.

با توجه به هزینه های بالای دندان پزشکی چند سالی است برخی شرکت ها اقدام به گرفتن تخفیف از دندان پزشکان به ازای انجام تعهداتی در قبال آنان هستند. به این صورت که این شرکت ها کارتی به عنوان کارت تخفیف دندان پزشکی به مشتریان خود می دهند و آنان را به دندان پزشکان طرف قرارداد خود معرفی می کنند و مشترک در قبال ارائه آن کارت، درصدی از خدمات انجام شده را به عنوان تخفیف پرداخت نمی کند.

حال با توجه به اینکه در دنیای رقابتی تقریباً ناسالم ایران آیا می شود به همه ی این شرکت ها اعتماد کرد و به راحتی از آنان کارت تخفیف دندان پزشکی خرید یا خیر؟

پاسخ به این سوال کاملاً مشخص و جواب منفی است چرا که در اوضاع موجود و عدم وجود قانون کپی در کشور برخی افراد یا شرکت ها به دنبال راه های آسان برای رسیدن به سود خود هستند و بدون داشتن زیرساخت مطلوب و پشتیبانی از خدمات خود صرفاً به فکر فروش کالا یا محصول و رسیدن به پول می باشند.

باید بدانید که در حرفه کاهش هزینه های دندان پزشکی داشتن زیر ساخت و اعتبار هم در برابر مردم هم در برابر دندان پزشکان اولویت اول را دارد. پس قدم اول در انتخاب شما سابقه و اعتبار شرکتی است که قصد خرید کارت تخفیف دندان پزشکی دارید. مسئله دوم سطح کیفی و کمی دندان پزشکان طرف قرارداد می باشد. باید دید آیا دندان پزشکانی که معرفی شده اند دارای سابقه کار و اعتبار می باشند یا صرفاً تازه کار و بدون تجربه کافی هستند. بهتر است که دندان پزشکان منتخب دارای مطب شخصی باشند تا در درمانگاه و کلینیک های موجود. مسئله سوم و مهمترین اصل چک کردن میزان تخفیف و صداقت شرکت ارائه دهنده خدمات کارت تخفیف دندان پزشکی است.

* این مطلب را بخوانید و گول تبلیغات اغراق آمیز را نخورید

میزان تخفیف در مسأله دندان پزشکی با توجه به امتیازاتیکه دندان پزشک دارد نمی تواند از یک حد معقول بالا رود. فعالیت این شرکت ها در ارائه تعرفه دندان پزشکی به بیماران به چند دسته تقسیم می شود که در اینجا به دو نوع از رایج ترین آن ها اشاره می کنیم.

اول اینکه شرکت یک تعرفه عمومی یک تعرفه خصوصی ارائه می کند و نسبت به آن درصد تخفیف را مشخص می نماید. از همین جا باید بفهمیم که در یک جای کار مشکل بزرگی وجود دارد. در خود شهر تهران شما شاهد تغییر میزان تعرفه در قسمت های مختلف و محله های مختلف هستید تا جایی که اکثر دندان پزشکان حتی از تعرفه های دولتی نیز ارزان تر و پایین تر خدمات ارائه می کنند تا بیمار بیشتری را درمان نمایند. لذا وقتی به شما گفته می شود که مثلاً 50 درصد تخفیف خواهید گرفت باید بپرسید از کدام اصل و از کدام تعرفه؟

بارها مشاهده شده که بیمار شکایت از این داشته که نسبت به قیمت پزشک درصد تخفیف اعلامی را نگرفته و باید این را بگوییم که حق نیز با بیمار است و حرف و عمل شرکت ارائه دهنده خدمات یکی نیست. اما برخی شرکت ها مانند همین شرکت سلامت پویا نوع بهتر و جامع تری از کارت تخفیف دندان پزشکی را ارائه کرده که آن نیز با کمک زیرساخت اصولی و پشتیبانی دندان پزشکان صادق و مورد اعتماد طرف قراردادش شکل گرفته است. به این صورت که دندان پزشک نسبت به تعرفه واقعی خودش هر آنچه که هست می بایست به بیمار ارائه دهنده کارت تخفیف دندان پزشکی پویا 30 درصد تخفیف دهد تا اینجا خیال ما راحت است که لااقل میزان تخفیف دقیق و طبق حرف و قول شرکت است اما آیا تعرفه آزاد دندان پزشک یک طرف منصفانه است و یا ممکن است دندان پزشکان تعرفه آزاد بالاتری را قبل از درمان اعلام کنند؟!

برای ایجاد اطمینان باید بیان شود که تعرفه هیچ کدام از دندان پزشکان نباید بالاتر از تعرفه نظام پزشکی باشد چه بسا که اکثر دندان پزشکان پایین تر از آن نیز کار می کنند. نکته بعدی این است که تعرفه هر پزشک هنگام ثبت نام در اختیار مشترک کارت تخفیف دندان پزشکی قرار می گیرد و مشترک می داند که برای درمان چه مقدار هزینه را می بایست پرداخت کند.

مسأله قابل اطمینان دیگر این است مطلبی را عنوان نکند تا هنگام پرداخت وجه کاملاً از میزان تعرفه واقعی و درصد تخفیف مطمئن گردد.

در مجموع اگر قصد خرید کارت تخفیف دندان پزشکی را دارید پس از اطمینان از هویت شرکت و دندان پزشکان با سابقه و با کیفیت طرف قراداد به این مهم توجه داشته باشید که شرکتی با شما صادق تر است که بتوانید بدون بیان اینکه مشترک آن هستید کار درمان را انجام داده و سپس خودتان را معرفی و همان قدر که تعهد شرکت بوده تخفیف بگیرید!

 

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟