فقدان بیمه دندانپزشکی و کاهش هزینه دندانپزشکی توسط طرح سلامت پویا

فقدان بیمه دندانپزشکی و کاهش هزینه دندانپزشکی توسط طرح سلامت پویا

سلامت دهان جزء لاینفک سلامت عمومی و یکی از لازمه های زندگی خوب به شمار می آید. برخورداری از دهان و دندان های سالم نیازمند مراقبت های فردی، تدوین و اجرای برنامه های مداخله ای در سطح جامعه و مراقبت های حرفه ای است. با تغییر نگرش افراد نسبت به سلامت دهان و دندان، کمتر فردی حاضر به از دست دادن دندان های خود می باشد.
دندانپزشکی در تمام دنیا گران و پرهزینه محسوب می شود و حتی در کشورهای پردرآمد بین ۵-۱۰ درصد از هزینه های دولتی سلامت صرف مراقبت های دهان و دندان می شود.  بیماری های دهان و دندان چهارمین بیماری گران از نظر هزینه های درمان محسوب می شود.

بررسی های انجام شده در سال ۱۳۸۹ نشان می دهد سهم هزینه های خدمات دندانپزشکی از کل هزینه های بهداشت و درمان در ایران ۵٫۱۵ درصد بوده است که این رقم در شهرها ۵٫۱۶ و در روستاها ۹٫۱۰ درصد می باشد. خدمات دندانپزشکی بالاترین گروه هزینه ای را در بین خدمات سرپایی به خود اختصاص می دهد و پس از خدمات بستری، بیشترین مخارج خدمات بهداشتی درمانی مربوط به دندانپزشکی بوده است
سهم پرداخت از جیب بیماران در خدمات دندانپزشکی ۹۱ درصد می باشد. علیرغم توسعه پوشش سازمان های بیمه گر و رشد بیمه های تکمیلی هنوز بخش زیادی از هزینه های خدمات دندانپزشکی توسط مردم پرداخت می گردد. هزینه های بالای خدمات دندانپزشکی مانع مهمی در دسترسی مردم و به خصوص گروه های با سطح درآمدی پایین به این خدمات است و باعث می شود بیماری های دهان و دندان همچنان به عنوان یک مشکل اساسی در کشورهای در حال توسعه باقی بماند.
شرکت امواج سلامت پویا با توجه به فقدان بیمه دندانپزشکی در کشور  با هدف کاهش هزینه دندانپزشکی و انتخاب بهترین دندانپزشکان ایران و همچنین ارائه کارت تخفیف دندانپزشکی تلاش کرده است تا  خدمات شایانی را در کشور ارائه نماید
دندانپزشکی ارزان” عبارتی که خیلی از مردم هنگام مراجعه به دندانپزشکان به زبان می آورند و بدنبال راهی برای پایین آوردن هزینه دندانپزشکی خود هستند.باتوجه به فقدان بیمه دندانپزشکی در ایران و تعرفه دندانپزشکی بالا،شرکت سلامت پویا در طرحی مناسب تمامی هزینه های دندانپزشکی را  کاهش میدهد .
برای اشتراک در طرح سلامت پویا شما می توانید از طریق لینک زیر به صورت آنلاین ثبت نام کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱-۵۲۸۷۲۰۰۰ با ما تماس بگیرید .
خوشحال می‌شویم اگر سوالی برای شما پیش آمده به آن پاسخ بدهیم. اگر به هر دلیلی میخواهید با ما تماس بگیرید وقت را تلف نکنید که ما منتظر صدای گرم شما  هستیم.

 

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟