چاره بی خوابی با مسواک

چاره بی خوابی با مسواک

آیا می دانستید با مسواک زدن نیز می توانید خوابی راحت را تجربه کنید و از شر مشکلات خواب راحت شوید ممکن است برایتان جالب به نظر بیاید اما با مسواک زدن در محیط تاریک خوابی زیبا و آرام به سراغتان خواهد آمد

– پیاده روی؛ کتاب خواندن؛ گوسفند شمردن؛ شیر خوردن و بسیاری کارهای دیگر را انجام می دهیم تا فقط و فقط یک خواب راحت داشته باشیم. با این حال گاهی از هیچ کدام جواب نمی گیریم و دست به دامن قرص های خواب آور می شویم؛ ولی به نظر می رسد با یک روش خیلی ساده، راحت و کم هزینه می توان یکی از اساسی ترین نیازهای را بر طرف کرد.
بدون اغراق بد خوابی و کم خوابی یکی از عذاب آورترین اتفاقاتی است که نتیجه ای جز سر درد و کسالت ندارد؛ کافی است چند شب پیاپی نتوانیم خوب بخوابیم تا توان انجام حتی کوچک ترین کارها را هم از دست بدهیم؛ اما این مشکل به ظاهر بدون درمان راه حلی ساده تر از آنچه فکرش را بکنید دارد. شاید باورتان نشود ولی در تاریکی مسواک زدن ساده ترین و در عین حال کاراترین شیوه پایان دادن به این عذاب مدام است.
بنا بر آخرین تحقیقات انجام شده، مسواک زدن در محیط روشن موجب بیداری و هوشیاری بدن و مغز ما می شود، اتفاقی بی موقع که ما را از شرایط خواب خارج می کند.در واقع نورهای مصنوعی یکی از انواع مهارکننده های خواب به حساب می آید که با تحریک برخی نورون های عصبی مانع ترشح هورمون های مرتبط با خواب می شوند. نورهایی که فضای روز را برای مغز شبیه سازی می کنند و از این طریق منجر به پدیده ای موسوم به «باد دوم» می شوند. پدیده ای که در شرایط افزایش اندروفین در بدن، احساس خوشی و سر زندگی در بدن ایجاد می شود.
هر چند اغلب مردم طبق عادت برای مشواک زدن چراغ ها را روشن و خودشان را در آیینه می بینند، کاری کاملاً اشتباه و به ضرر خودمان انجام می دهیم؛ عادتی که هیچ چیز جز کم خوابی و بی خوابی شبانه برای ما به همراه ندارد.بنابراین، اگر می خواهید خوابی آرام و با کیفیت داشته باشید همه شیوه های بدون فایده ای که امتحان می کنید کنار بگذارید و مسواک زدن در تاریکی را تجربه کنید.

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟