سلامتی با نوشیدنی های سبز

سلامتی با نوشیدنی های سبز

مطالعات نشان داده است افراد چاق و بیماران مزمن که تمام سهم میوه و سبزیجات روزانه خود را مصرف نمی کنند، در عوض به خوردن چربی های بسیار اشباع شده و غذاهای شیرین روی می آورند. اکثر مردم به پرخوری و افراط در مصرف این نوع غذاها تمایل دارند که درنتیجه می تواند خیلی زود به یک سبک زندگی ناسالم بیانجامد. متاسفانه بیشتر این عادت های غذایی ناسالم و سبک های زندگی بدون فعالیت های فیزیکی، در حال انتقال به کودکانشان است.

به منظور تقویت سیستم ایمنی، پاک کردن بدن از سموم و کاهش مقادیر زیان آور کلسترول خون باید مقدار میوه و سبزیجات توصیه شده برای مصرف روزانه میل شود . اغلب اوقاتف این سبزیجات و میوه ها با یکدیگر در معجون سبز (اسموتی سبز) مخلوط می شوند تا یک نوشیدنی مغزی تهیه شود.

ثابت شده است که نوشیدن نوشابه های سبز تهیه شده از سبزیجات و میوه های تازه، کیفیت زندگی انسان را افزایش و سطح سمیت بدن را کاهش می دهد؛ زیرا این نوشیدنی مانند یک نوشابه سم زدا عمل و مواد زائد را از بدن پاک می کند. آنتی اکسیدان های سبزیجات برگ سبز و میوه های به کار رفته در نوشیدنی های سبز، به تقویت سیستم ایمنی فرد نیز کمک می کنند.

این گزارش می افزاید،خاصیت قلیایی سبزیجات سبزرنگ برای دستگاه گوارش بدن ضرروی است. تنوع وسیع ویتامین ها، مواد معدنی و مغزی موجود در غذاهای برگ سبز، نقش مهمی را در مقابله با فرایند پیری، سرطان ها ، آرتریت مزمن و بیماریهای سیستم گوارش بدن ایفا می کند. روشن شده است که مخلوط سبزیجات برگ سبز و میوه ها در یک نوشیدنی سبز، وزن و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد. طرفداران نوشابه سبز ادعا می کنند که تغییرات قابل توجهی در پوست، مو، ناخن ها و میزان استرس و تنش آن دسته افرادی که نوشابه سبز می نوشند ایجاد می شود.

نوشیدن نوشابه های سبز می تواند اشتیاق به خوردن غذا را که به افراط و پرخوری منجر می شود، کاهش دهد. به محض اینکه بدن به واسطه این نوشابه های سبز فموج سالم و مفیدی از مواد مغزی و ویتامین ها را تجربه می کند فرایند سم زدایی نیز آغاز می شود و سپس بدن، خود را از غذاهایی فراوری شده و غذاهای بسیار شیرین خلاص و شروع به کاهش وزن می کند. میل به غذاهای سالم و خوب به واسطه نوشیدن این نوع نوشابه ها یک فرض مسلم است.

بسیاری از مردم افزایش سلامت پوست و برخی دیگر کاهش وزن و افزایش سلامت موها و پوستشان را گزارش کرده اند. این افراد خیلی زود به جمع علاقمندان نوشابه های سبز پیوسته اند و به خاطر فواید نهفته در نوشابه های سبزی که در سبک های زندگی سالم وجود دارد، برای همیشه خوردن غذاهای ناسالم و زیان آور را ترک کرده اند. بسیاری از مردم که اقدام به نوشیدن نوشابه های سبز کرده اند میلشان به ورزش بیشتر و در زمان صرف غذا اشتهایشان کم شده است.

 

این افراد کمتر علائم سرماخوردگی را تجربه کرده اند و کمتر به خاطر سرما خوردگی و بیماریهای عفونی در محل کارشان غیبت داشته اند. نوشابه های سبز باعث می شود که فرد از نظر ذهنی آماده تر و سطح و دوام انرژی بدنش بیشتر شود. یک رژیم غذایی سالم که شامل یک ورزش ملایم و نوشابه های سبز باشد به یک نوع زندگی سالم ختم می شود که زمینه اقدامات پیشگیرانه در مقابل چاقی و بیماریهای عفونی را برای اکثر افراد فراهم می کند.

روش های بسیار آسانی برای کسب عادت های غذایی سالم وجود دارد و شما با این عادت های خوب، تغییرات فاحشی را در نحوه احساستان مشاهده خواهید کرد!

برای اطلاعات بیشتر مطلب «بررسی فواید و مضرات قهوه و چای» را نیز ببینید…

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟