بدین وسیله به اطلاع هموطنان گرامی می رسانیم که تنها کانال رسمی کارت سلامت پویا در تلگرامpsalamat_official@، در اینستاگرام pooya.salamat.official و تنها وب سایت رسمی شرکت امواج سلامت پویا www.psalamat.com می باشد

متاسفانه افرادی سودجو و کلاهبردار با سوء استفاده از اعتبار کارت سلامت پویا اقدام به فروش جعلی این کارت نموده اند  که منجر به ایجاد مشکلات حقوقی برای خود و دارندگان کارت‌ها شده است.

شرکت امواج سلامت پویا مجری کارت سلامت پویا، با طرح شکایت از این افراد سودجو در حال پیگیری قانون‌شکنی‌های آن‌ها می باشد. لازم به ذکر است تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از مشتریانی که فریب این افراد را خورده اند شناسایی و مشکل خود را به شرکت اطلاع داده اند. به منظور افزایش آگاهی شما عزیزان و جلوگیری از ادامه اقدامات فریبکارانه افراد مذکور، اسامی تعدادی از آنها که جرم آنها اثبات و از سوی مقام قضایی محکوم شده اند اعلام می گردد:

❌ مسعود فردی در تهران
❌ ملیحه نورانی در مشهد
❌ علیرضا سروری درخوزستان
❌ میثم صفری

 

در تهران در صورتی که شما نیز فریب این افراد را خورده اید، به ما اطلاع دهید تا از مشکلات بعدی برای شما جلوگیری گردد. (برای ارتباط و اطلاع موضوع، به  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پیام ارسال نمایید)