ایمپلنت

ایمپلنت

آیا شما از نبود دندان رنج می برید؟ آیا تا به حال به روش های جایگزینی دندان اندیشیده اید؟شاید داشتن لبخندی سالم،سفید و زیبا برای شما رویایی دست نیافتنی باشد.

 

اما با وجود روش نوین ایمپلنت دیگر لبخند هالیوودی برای شما دست نیافتنی نیست.زمانی که شما یک دندان را از دست می دهید به دیگر دندان های شما آسیب می زند و ممکن است در دراز مدت بقیه دندانهایتان را نیز از دست بدهید.

روش جایگزینی دندان که با نام ایمپلنت مطرح گردیده است قابل اطمینان ترین شیوه برای دندان های از دست رفته شماست که میتوانید طولانی مدت با مراقبت های لازم آنها را حفظ کنید.حال به این موضوع می پردازیم که ایمپلنت چیست؟ایمپلنت های دندانی ریشه های جایگزین دندان هستند. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان ایجاد می کنند که با دندان های طبیعی شما مطابقت دارند.مزایای بسیاری برای ایمپلنت ها وجود دارد که در زیر به برخی از آنها می پردازیم:

-ظاهری بهبود یافته:شما با انجام ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته ظاهر بهتری خواهید داشت.

-گفتاری ساده وواضح:روش های دیگری از جمله دست دندان وجود دارد که ممکن است درون دهان بلغرند و باعث شود که کلمات واضح بیان نشود ولی با ایمپلنت راحت صحبت میکنید و دیگر مشکل تکان خوردن در دهان را احساس نمی کنید.

-خوردن راحت تر: ایمپلنت ها مانند دندان های خودتان عمل میکنند و به شما اجازه میدهند غذاهای مورد علاقه تان را با اعتماد به نفس و بدون درد بخورید.

-ارتقاء اعتماد به نفس: با توجه به ظاهر طبیعی ایمپلنت ها شما می توانید با خیالی آسوده لبخند بزنید و از لبخند خود لذت ببرید.-طول عمر: ایمپلنت ها بسیار با دوام هستند و با مراقبت های خوب و به موقع میتوانید ایمپلنت ها را برای همیشه نگه دارید.

در روش ایمپلنت بهداشت دهان و دندان بهبود می یابد.زمانی که شما برای جایگزین کردن دندان از دست رفته ایمپلنت انجام میدهید دندانهای دیگر را هم مراقبت میکنید و ایمپلنت مانند یک محافظ در دهان شما در طولانی مدت سلامت دهان و دندانهایتان را حفظ میکند.ایمپلنت ها نسبت به روش های دیگر موفق تر بوده اند و میزان موفقیت این روش در نظرسنجی های جهانی به مقدار 98 درصد بوده است.

 

کارت تخفیف دندانپزشکی

پیوند استخوان ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

مراکز طرف قرار داد

 

نظرات مشترکین
طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط گروه طراحی و برنامه نویسی پویا
نیاز به مشاوره دارید؟